frank_drebin frank_drebin
314
BLOG

Nowy S24 dlaczego do niczego.

frank_drebin frank_drebin Technologie Obserwuj notkę 2

Nie wiem co tam się pojawiło w mniemaniach zarządców S24. Jeśli myślą, że ściągną nowym wyglądem strony nowych autorów, czy czytelników to się mylą. Na S24 nie przychodzi/ło się żeby szukać nazwę to błyskotek jakich pełno na tzw. wiodących portalach internetowych. Tu fotka, tam filmik, tu jakiś mem. Der onetów i wp.pl S24 w klikalności i tak nie przeskoczy. Przychodzi/ło się tu żeby pisać, poczytać, posprzeczać się. Czasem ostro. Nowy wygląd strony S24 jest tragiczny. Stary wygląd był przejrzysty i zupełnie wystarczający dla ludzi j.w.  Komentowania przez fejsbuka nie skomentuję. Nie mam zamiaru zakładać konta na fb. Moja Ukochana Kobieta sądzi, że w ten sposób jestem zacofany technologicznie. Ja uważam, że w ten sposób nie daję się inwigilować Markowi Cukrowa Góra ksywa hipokryta lub też mniej inwigilować. Bo przecież jak przebywam w necie wszystko się zapisuje. Owszem wszystko się zapisuje. Jednak czy fb mam jeszcze dawać więcej bo włodarze S24 tak zadecydowali?

Zwykle cyniczny i wredny, szukający dziury w całym ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie