frank_drebin frank_drebin
1546
BLOG

Czy lesbijki zachodzą w ciążę żeby dokonywać aborcji?

frank_drebin frank_drebin Polityka Obserwuj notkę 16

Czegoś tu nie rozumiem. Widać jestem strasznie ograniczony. Może mi to wytłumaczy ktoś bardziej kumaty?

O zadymkach najróżniejszych postępaczek, feministek, lesbijek, itp. organizowanych w ostatnią niedzielę w kościołach a filmowanych na zlecenie niemieckiej telewizji ZDF przez WSI24 i GW w ostatnie weekendy słyszeliśmy wszyscy. 

Ja tu nie o tym akurat. Napiszę tylko, że samo organizowanie rzekomego "wydarzenia" a potem jego relacjonowanie po prostu śmierdzi. Natomiast organizowanie i filmowanie go na zlecenie niemieckiej telewizji, która jest nam "przyjazna" jak Hitler to po prostu nazwę to po imieniu kurestwo.

Jednak sprawa ma ciąg dalszy i powiem to tak odprysk. Jedna z najgłośniej krzyczących w kościele św. Anny w Warszawie - Anna Zawadzka wystąpiła dziś w WSI24 z księdzem patriotą K. Sową w programie Morozowskiego "Tak jest". Poniżej macie link do tego programu. W czwartej minucie, jedenastej sekundzie tego programu Anna Zawadzka mówi, że sama 6-go stycznia dokonała aborcji.

http://www.tvn24.pl/tak-jest,39,m/anna-zawadzka-i-ks-kazimierz-sowa-o-aborcji,633197.html

Zapytacie skąd moje zadziwienie?

Otóż Anna Zawadzka jest lesbijką. Nie kryje się z tym, jest w związku (zdjęcie numer 5):

http://ruchlgbt.pl/dzisiaj-w-walentynki-prezentujemy-znane-pary-homoseksualne-z-calego-swiata/

Jej prawo, mi nic do tego.

Natomiast zadziwia mnie deklaracja Anny Zawadzkiej o zrobieniu aborcji w sytuacji, gdy wszelakie polskie organizacje postempowe LGBT domagają się iv vitro też dla lesbijek. Płaczą, że nie mogą adoptować dzieci. Każdego kto ma na ten temat inne zdanie wyzywają od kołtuna, faszysty, nazisty, nazikatola, taliba katolickiego, itp.

Czyżby dowcip rysunkowy, do którego zamieszczam link poniżej był prawdą (trzeba kliknąc na obrazek)?

http://andman.polter.pl/O-lesbijkach-in-vitro-i-aborcji-b9837?Komentarz_page=2#!prettyPhoto

Czy ja jestem głupi, czy Anna Zawadzka?

I o co w ogóle takim jak Anna Zawadzka chodzi?

Żeby się mogły wyskrobać bo mają taką ochotę? Bo zrobi im to dobrze psychicznie? Bo dawno tego nie zrobiły?

Ktoś tu jest chyba chory na umyśle.

Druga ewentualność ktoś zwyczajnie kłamie.

Apel do kumatych, zwłaszcza tych politycznie poprawnych w stylu Starosty Melsztyńskiego:

http://tekstykanoniczne.salon24.pl/704827,brawo-feministki

Wytłumaczcie mi to.

Plisssss.

P.S.

"postempowe" błąd zamierzony - dla "krytyków" na poziomie Julki Palmer, itp.

Zwykle cyniczny i wredny, szukający dziury w całym ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka