frank_drebin frank_drebin
155
BLOG

Bartoszewski, czyli schizofrenia bezobjawowa

frank_drebin frank_drebin Polityka Obserwuj notkę 15

jednak istnieje.

"Zawsze nazywałem rzeczy po imieniu, nawet kiedy mnie to dużo kosztowało w życiu - mówi Władysław Bartoszewski o wywiadzie, w którym porównał do nekrofilii wykorzystanie śmierci prezydenta w kampanii wyborczej PiS"

"Jest pan w komitecie honorowym marszałka Komorowskiego. Ta wypowiedź może mu zaszkodzić.

- Zawsze nazywałem rzeczy po imieniu, nawet kiedy mnie to dużo kosztowało w życiu. Nie przestanę ich nazywać po imieniu. Ja się tym moralnie brzydzę. A moralna obrzydliwość jest dużo gorsza od różnic w programie politycznym."

Jest w komitecie honorowym Komorowskiego a kampanii nie prowadzi. Kampanii nie prowadzi a porównuje PiS do nekrofilów. Proponuję pośmiertnie  wszystkim radzieckim "uczonym", którzy "diagnozowali"  schizofrenię bezobjawową i wysyłali z miejsca tak "zdiagnozowanych" do psychuszek przyznać Nagrodę Nobla (kategorię się jakoś przypasuje). Jednak taka jednostka chorobowa istnieje. Bartoszewski to chodzący przykład tej jednostki chorobowej.

Zwykle cyniczny i wredny, szukający dziury w całym ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka